Wednesday 3 September 2014


Odebrałam dzisiaj JJ'a z przedszkola. Do jednej ręki wręczył mi swój plecak, w drugiej trzymam klucze i reklamówkę, a pani dyrektor na wychodne wręczyła mi list. Kuba do jednej ręki wziął dwa woreczki z apple pies, które dziś piekli, a do drugiej kurtkę. Wychodzimy tacy obładowani z przedszkola, więc mówię "Kubuś, może weźmiesz swój plecaczek?". Na co Kuba z powagą w głosie odrzekł "Mummy, I've got only two hands". Myślałam, że będę leżeć na trawniku przed przedszkolem i turlać się ze śmiechu. Przecież on ma dopiero dwa latka, a zaczyna mnie już rozbrajać takimi tekstami.

W przedszkolu za to w najbliższym czasie będzie się działo dość wiele. 

Mamy zaplanowany bal przebierańców, z którego wszystkie uzbierane pieniążki zostają przeznaczone na akcję charytatywną. 

Musimy przygotować pudelka na przedszkolne skarby dzieci. W nich będą mogły trzymać rzeczy przypominające im o domu, takie jak ulubiony misio, samochodzik, książeczka.

Dodatkowo każde dziecko musi przynieść zdjęcia rodziny, a w przedszkolu za pomocą metody scrapbooking będą tworzyć piękne albumy. Dzieci do albumów będą mogły zajrzeć kiedy będzie im smutno, lub będą tęsknić za rodziną. 

W przedszkolu zagościł "Travel Ted", który posiada swój własny paszport i wraz z dziećmi będzie odkrywał świat. Każde z dzieci może go zabrać ze sobą na wakacje, lub weekend poza miastem, a zdjęcia z wycieczek stworzą wspaniały album pamiątkowy, który będzie wyskocznią do rozmów o podróżach. 






JJ: T-shirt - Zara; spodenki - Zara; Buty - H&M

12 komentarze:

  1. Przedszkole zapowiada się bardzo fajnie, synek będzie miał napewno dużo frajdy.

    ReplyDelete
  2. Jak z Filipem ktoś chce się przywitać a On ma zajęte ręce albo 'na niby' zajęty to podobne teksty stosuje - 'Nie mam wolnej rączki' :D

    ReplyDelete
  3. o ja ale fajne to przedszkole, super pomysły. u nas nie ma az tak bardzo kreatywnych przedszkolanek :(
    majaimama.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zapraszam na www.spisiocenablogow.blogspot.com opinia już wrzucona :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Ciekawy pomysł z tym albumem, szkoda, że u nas nie umieją wymyślić czegoś takiego :/

    ReplyDelete
  6. Czytam Twoj post i przypominam sobie jak to było z córką ...a tu już IV klasa ;)

    ReplyDelete
  7. zdjęcia wyszły rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia piękne. A pomysły w przedszkolu na adaptacje super! U nas w Polsce niestety o czymś takim nie słyszałam.

    ReplyDelete
  9. Fajne pomysly maja w przedszkolu Kubusia! Ale bal przebierancow jesienia??? ;) Ja to po polsku przyzwyczajona, ze przebierance to na karnawal! Albo juz ewentualnie Halloween! :)

    ReplyDelete
  10. Fajne takie rożne "wydarzenia" w przedszkolu. W naszym też wiele się dzieje, ale jeszcze czasem opór z tzw. góry jest na różne sprawy.
    Świetne zdjęcia.

    ReplyDelete