Sunday 18 May 2014






Na sobotę już od kilku dni planowałam wypad na safari. Pogoda miała być piękna, wiec napaliłam się jeszcze bardziej. W piątek okazało się, ze muszę w sobotę przyjść do pracy na godzinę 6:00, co oznacza zwykle pobudkę o 5:00 rano i totalnie zmarnowany dzień. Wczoraj jednak nie dałam za wygrana. Zaraz po przyjściu z pracy nakręciłam chłopców i pojechaliśmy. Jak już wcześniej pisałam, uwielbiam UK za wielorakość atrakcji turystycznych. Jest w czym wybierać, i jeśli mam czytelników zamieszkujących Midlands, to może wpisy z naszych wycieczek komuś się przydadzą. W "West Midlands Safari Park" byłam już po raz drugi, i pewnie nie ostatni. Za pierwszym razem pojechaliśmy kabrioletem i niestety nie wpuścili nas w rejon gdzie ogląda się najbardziej niebezpieczne zwierzęta (lwy, tygrysy, pantery itp.). Trochę się obawiałam, ze JJ będzie się bal zwierząt podchodzących do samochodu i wkładających głowy do okien, ale przeżył to bez płaczu i krzyków, które jednak można było słychać z innych samochodów. Świetne miejsce na zapoznanie go ze zwierzętami i bliski z nimi kontakt. Żyrafy, zebry i jelonki jadły nam z reki. JJ dzielnie wymieniał wszystkie nazwy zwierząt i podśpiewywał piosenki. Na koniec wycieczki odwiedziliśmy pingwinki, krokodyle, węże i wesołe miasteczko. Po takim dniu JJ się tak nakręcił, ze w drodze powrotnej do domu musieliśmy wysłuchiwać JJ'a wyśpiewującego "Nellie the Elephent"






































JJ: Koszula - Beverly Hills Polo Club; Jeans - Next; Szelki - Next; Buty - H&M

10 komentarze:

  1. Świetne miejsce, w sam raz na rodzinny wypad :)

    ReplyDelete
  2. Rówież cenię sobie UK za atrakcje turystyczne. Nie trzeba jechać daleko, żeby fajnie spędzić dzień. Wspaniale wspominam lata, kiedy mieszkaliśmy w Manchesterze :-) Nawet może trochę żałuję powrotu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam kilka osob ktore mowia to samo. Ja tak z sentymentu do UK wracalam 2 razy, az zostalam.

      Delete
  3. A ja w UK nigdy nie byłam i się wybieram jak sojka za morze....
    Na takie safari tez bym chetnie pojechala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musisz sie zmobilizowac i kupic bilety, bo warto.

      Delete
  4. Wspaniały ten park. Szelki rewelka!

    ReplyDelete
  5. Ale świetne miejsce,super bardzo zazdroszczę ;)

    Malutki jak świetnie ubrany i jaka cudaśna koszula ! ;))

    ReplyDelete
  6. Jak tu u Was fajnie, zostaję:) Piękna mama i jakże przystojny Syn:)

    ReplyDelete
  7. Żyrafa zaglądajaca przez uchyloną szybe auta , to musi być świetne przeżycie :)

    ReplyDelete
  8. Świetna wycieczka!

    ReplyDelete