Sunday 4 May 2014



Sobotni dzień przeznaczyliśmy na całodniowe zakupy. Biegaliśmy z tonami zakupow z każdego sklepu. Nie kupiłam jedynie tego, na czym mi najbardziej zależało - butów do treningu. Moja forma ostatnio jest na poziomie stu letniej babci. Jak tak dalej pójdzie, to nie będę się mogła ruszyć z łózka, a ja tak bardzo lubię cieszyć się życiem. Codziennie popędzam się sama, by zrobić coś więcej, by zrobić coś lepiej. Nie jestem z tych co przystają na "bare minimum". Żeby poprawić trochę formę i zrzucić kilka zbędnych kilogramów przed wakacjami, zaczynam ćwiczyć. Ze względu na brak czasu na dojazdy do siłowni, zamierzam to robić w zaciszu domowym. Rozglądam się więc za jakimś dobrym cross trainer i butami do ćwiczeń. Możecie mi jakieś dobre polecić? Ja kompletnie się na tego typu butach nie znam.






JJ: Koszula-Atmosphere; Spodnie-Atmosphere; Koszula-Peacocks; Czapka-Peacocks; Buty-H&M

12 komentarze:

  1. Jeju co za przystojniak...Niestety nie znam się na butach, nie ćwiczę a biegam tylko w balerinach...

    ReplyDelete
  2. Też muszę zacząć ćwiczyć bo mam tak jak Ty :P

    ReplyDelete
  3. Świetne spodnie, ile kosztowaly?
    Całość na plus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ups juz nie pamietam, ale chyba jakies £10.

      Delete
  4. Młody rozwalił system- wyglada odlotowo!
    Co do ruchu u mnie tez brak czasu na siłownie itp więc rano bieganie, po południu rower z Kacprem w foteliku - jakoś idzie( zakwasy masakra)
    Trzymam kciuki za Ciebie i polecam reeboki - wszelakie, do sportu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczymy jakie bede miala zakwasy jutro. Juz mialam pierwsza rundke na orbitreku

      Delete
  5. przystojniak i do tego genialnie ubrany !

    ReplyDelete
  6. No proszę jaki elegant na shopping :) Nie mogę się na Niego napatrzeć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam podobnie, ale do wgapywania sie w niego dochodzi cominutowe obcalowywanie.

      Delete
  7. Modniś kochany :)

    ReplyDelete
  8. Swietna stylizacja. maly wyglada bosko :)

    ReplyDelete