Tuesday 6 May 2014



Czasem sił już nie mam by dom posprzątać. 
Czasem czasu brak by wielki kosz z praniem poprasować. I siedzę tak jak wczoraj do północy by się z wszystkim wyrobić. Czasem czasu brak by kwiaty w koszach i ogrodzie posadzić, ale potrafię napędzić się do działania, bo wiem, że warto. Czasem łatwiej jest w sklepie słodkości kupić, ale wiem, że zrobione samemu smakują o niebo lepiej, bo całe serce w nich jest.
I może czasem czasu brak, sił mało i całe ciało boli po ciężkim dniu, ale wiem że warto. Bo potem gdy siadamy w ogrodzie przy domowej roboty cieście, popijając świeżo zmiksowanym koktajlem, ze spokojem w sercu i okiem podziwiającym piękno kwiatów, to czuje, że było warto. I wtedy nie myślę o nocach nieprzespanych, bolących mięśniach i braku na własne przyjemnostki, bo nie warto. 












JJ: T-shirt - Next; Jeansy- Atmospere; Buty - H&M

10 komentarze:

  1. Niezwykle urokliwe są te zdjęcia

    ReplyDelete
  2. O widze, że masz nieocenioną pomoc:) Mój synek też jest pomocny.

    ReplyDelete
  3. wiosna jest cudowna, szczególnie wtedy kiedy słońce pozwala na ogrodowe czy też parkowe harce:) pozdrawiamy:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam sie w 100%. Nie tylko przyroda budzi sie do zycia, ale cala nasza rodzina. Uwielbiam ten stan.

      Delete
  4. W końcu na własnej skórze przekonałam się o czym piszesz. Po kilku dniach pracy w pracy i w domu też nie mam za dużo wolnego czasu. Trzeba chyba bardziej zagonić naszych mężów do roboty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, a to dopiero 3 dzien w pracy i do tego pracujesz mniej godzin. Poczaekaj, az sobie narobisz zaleglosci w domu i bedziesz siedziala do polnocy zeby sie powyrabiac.

      Delete
    2. Już drugiego dnia siedziałam do północy, żeby rozpakować zakupy, które robiłam w nocy w całodobowym tesco. Ale za to wczoraj poszłam spać z Hanią przed 21:00 :)

      Delete
  5. Czekam na takie moje poletko :)

    ReplyDelete
  6. Ja tez tak mam.
    Na zdjeciach wyraznie widac , jaki JJ jest pracowity, niedlugo bedzie z niego pomocnik mamusiny ze ho, ho !

    ReplyDelete