Monday 5 November 2012

That's my little niece. I took some pictures of here when I was visiting them in Krakow. I was trying to help my sister with her newborn even tho it was quite challenging with a 7 months old baby. Probably some of you know how much attention they need.

To jest moja mala siostrzenica. Zrobilam jej kilka zdjec, kiedy odwiedzalam ich w Krakowie. Staralam sie przez tydzien pomagac mojej siostrze z noworodkiem, mimo tego, ze sama mam dziecko w wieku 7 miesiecy. Pewnie niektorzy z was wiedza ile uwagi potrzebuja takie male dzieci. 








13 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia robisz! A siostrzenica słodka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Emma. Hania jest taka sliczna, ze na kazdym zdjeciu wychodzila zjawiskowo.

      Delete
  2. Rewelacyjne te zdjęcia. Dziewczynka będzie miała pamiątkę na całe życie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O to wlasnie chodzilo. Siostra poprosila zebyl zrobila jej kilka zdjec do ramki. Jest ich jeszcze duzo wiecej, no i sa i takie z rodzicami, ale wszystkich nie dodawalam :)

      Delete
  3. AMAZING POST!!!!!!!!!
    Thank you so much for your lovely comment!! :)
    I follow you now!
    If you want we can follow each other on facebook and bloglovin!! Let me know!! :)

    New Giveway!!!

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Cudny dzieciaczek.
    Każda pomoc przy takim małym szkrabie się przyda.

    ReplyDelete
  5. te zdjęcia są przepiękne! ja sama nie pomyślałam o takiej sesji i dopiero zrobiliśmy sobie sesje z Muminkiem jak miał Roczek :-)
    Ila malutka tu ma?? jest taka...maciupeńka , że napatrzeć się nie mogę :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hania miala tu dokladnie 7 dni. Uwielbiam ta jej pomarszczona buzke. Ja zrobilam mojemu synkowi sesje jak mial miesiac, ale do tego czasu buzka mu sie bardzo zmienila i wydoroslal.

      Delete
  6. Wow te zdjęcia są prześliczne:)Kochana masz niesamowity talent:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, milo uslyszec cos tak motywujacego.

      Delete
  7. so nice!!! want to kiss this little nose!))

    ReplyDelete