Monday, 2 December 2013

Ogarnął mnie przedświąteczny szał. Zaczynam rozglądać się za outfitami na święta, polowa prezentów już zakupiona, wizyta do groty Świętego Mikołaja zaplanowana i kilka świątecznych drobiazgów pojawiło się już u nas w domu. Zaczęłam tez małe porządki przedświąteczne w szafie JJ'a i wyszperałam kilka outfitow z zeszłego sezonu, które wystawiłam na aukcjach na eBayu. Jeśli ktoś akurat szuka czegoś na święta, to jest tam:













Ach jak ta kocham święta Bożego Narodzenia!

17 komentarze:

  1. Mikołaj pierwsza klasa! :)

    pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jakie piękne zdjęcia :) Uwielbiam grudzień..

    ReplyDelete
  3. Ale się świątecznie zrobiło :) Sama muszę się zacząć rozglądać za czymś dla Gabrysia, a w tym sweterku się zakochałam <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakbyś mi kochana napisała ile ten zestaw Sweterek + jeansy + 2 pary butów z przesyłką do PL by kosztował :) Czekam na info na e-maila: gabrysiowamama@gmail.com

      Delete
  4. Super mieliście stroje w ubiegłym roku.
    Ale powiedz mi! Dlaczego do aukcji nie dałaś zdjęć ubranek na Kubusiu!? Sprzedałabyś je 10 razy drożej!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama nie wiem. Moge jeszcze dodac.

      Delete
  5. piękniście:) i witam w klubie, uwielbiam świąteczną magię:)

    ReplyDelete
  6. Ah sama rozkosz ;) niestety ja mam 2 dziewczynki ;) BUZIAKI :((

    ReplyDelete
  7. Śliczniusio ...... Ja również uwielbiam Boże Narodzenie

    ReplyDelete
  8. ojej szkoda, że mój mały jest ciut większy ten sweterek w renifery chciałabym bardzo:)

    ReplyDelete
  9. hi hi prawdziwy Święty Mikołajek :D

    ReplyDelete
  10. Jakie cudne zdjęcia!! :D
    Ten sweterek z reniferami jest BOSKI! Z resztą cały zestaw z jeansami świetnie się prezentuje!

    ReplyDelete
  11. ale piękne niebieskie oczyska na ostatnim zdjęciu!! :)
    oj tak, w Anglii szał świąteczny już w pełni ;)

    ReplyDelete
  12. Witaj!!Jak u Ciebie już świątecznie!!Cudowny ten Mikołajek :)Przepiękne fotografie!!Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. Cudne zdjęcia:)))
    Uwielbiam takie klimaty;))

    ReplyDelete