Thursday, 28 February 2013

W kosciach lamie, termometr wskazuje 37.7 i na kazda zmiane pieluszki zabieram ze soba wiaderko, a za oknem tak pieknie. Kuba patrzy z utesknieniem za okno i zaczyna machac lapka.
- Daddy, muuuu, bible libel buuu
- Chcial bys wyjsc na dworek? - pytam
- Kuba z podekscytowania zaczyna machac obiema raczkami
- Kaczorku, mamusia jest chora. Pojdziemy jak wyzdrowiejemy, a tym czasem poczytamy ksiazeczki pod kocykiem na kanapie. Po chwili zanudzany czytaniem usypia w moich ramionach.

A tu zdjecia z naszego zeszlotygodniowego wypadu do parku.

A teraz dziewczyny zupelnie z innej beczki.
Lezymy z Kubusiem na kanapie, pisze tego posta, w domu prawie cisza, oprucz lecacej w tle relaksacyjnej muzyki i slodkiego chrapania Kubulka. Na telefonie wyskoczylo powiadomienie o wiadomosci na Facebook. Stara znajoma z pracy, z ktora nie widzialam sie juz jakies 3 lata postanowila zagadac. "Ciekawe co tam u niej..." - pomyslalam. Post poszedl w kat i zaczelysmy rozmawiac o starych dobrych czasach. Po jakims czasie kolezanka wyznala, ze zna osobe, ktora jest bita i molestowana sexualnie. Potrzebuje pomocy i to od zaraz. Spytala czy znam moze jakies numery pod ktore mozna by zadzwonic i poprosic o pomoc. Podalam jej wiec numer na policje i obiecalam, ze czegos wiecej poszukam i dam jej znac jakie jest najlepsze wyjscie z takiej sytuacji. Umowilysmy sie, ze zadzwoni o 20:00 jak juz uspie Kube i rozeznam sie w temacie. Mam nadzieje, ze nie bedzie za pozno!

Jesli ktos ma podobny problem tu w UK to numer na policje, gdzie mozna zglosic przestepstwo i uzyskac natychmiastowa pomoc to 999.

Numer na policje, jesli nie jest to nic pilnego to 101

Tu w UK istnieje wiele organizacji pomagajacych ooba przemocy. Numery pod ktore moga sie zglosic osoby molestowane sexualnie i bite to:

"The Rape and Abuse Line"
tel:0808%208000%20123
http://www.rapeandabuseline.co.uk/

"Rape Crisis"
Numery kontaktowe dla Nottinghamshire to:
Helpline: 0115 9410440
Helpline Opening Hours:
Mon & Tue 14:00 – 20:00, Thurs, Fri & Sat 10:00 – 13:00 Sunday- CLOSED
http://www.rapecrisis.org.uk/

Pamietajcie, ze bardzo latwo sprawdzic jakie strony odwiedzaliscie, dlatego nie nalezy zapominac o tym by wykasowac cala historie w przegladarce.

Jesli wchodzicie na te strony, podczas gdy osoba znecajaca sie znajduje sie w mieszkaniu, lub niespodziewanie wejdzie do pokoju, pamietajcie by szybko zamknac przegladane strony. Mozna to zrobic uzywajac kombinacji klawiszowych:
Windows: 'ALT' i klawisz 'F4'
Apple Macintosh: 'Apple' i klawisz 'W'





















Kurtka - Next
Spodnie - Next
Szaliczek - Next

5 komentarze:

  1. Zdrowka!! I mam nadzieje, ze uda sie szczesliwe zakonczenie w sprawie tej osoby

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje. W kwestii tej dziewczyny sprawy posuwaja sie pelna para i to w dobrym kierunku.

      Delete
  2. O nie! Jeszcze wczoraj mi mówiłaś, że jesteś zdrowa!!!
    Kubulek ślicznie wygląda w tej niebieskiej czapeczce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wtedy sie jeszcze dobrze czulam.

      Delete